De laatste weekjes! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Line Jehoul - WaarBenJij.nu De laatste weekjes! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Line Jehoul - WaarBenJij.nu

De laatste weekjes!

Blijf op de hoogte en volg Line

06 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Lieve allemaal,

De laatste 2 weekjes hier in Glasgow zijn aangebroken! Ik vind het heel jammer dat ik hier weg moet. Ik heb zoveel leuke mensen leren kennen en toffe vrienden gemaakt en die ga ik allemaal heel hard missen. Toch weet ik zeker dat ik er een aantal nog zeker regelmatig ga zien. Zeker twee vrienden uit Duitsland, vriendinnen vanuit Nijmegen en natuurlijk de meiden van Leuven! Helaas gaan de laatste weekjes hier vooral bestaan uit studeren en essays schrijven. Mijn eerste examen is maandag, dan vrijdag en dan nog een halve week en dan is het weer tijd voor leuke dingen, want de laatste paar daagjes van mijn Erasmus ga ik doorbrengen in Dublin!! :D Dat moet blijkbaar ook een hele toffe stad zijn, dus zeker ook een bezoekje waard. Daarna is het kerstmis en ga ik weer lekker naar huis naar mama, papa en Yannick en mijn vrienden en vriendinnen want die heb ik allemaal heel fel gemist!

Dit weekend zijn de broekkotters mij komen opzoeken!! En wat een zalig weekend was het. Ik denk dat we bijna elke pub in Glasgow hebben gezien! Maar hee, we moeten ons aanpassen aan de schotse cultuur natuurlijk! Dus we hebben genoeg whiskey geproefd en zelfs bewijs gekregen dat schotten inderdaad geen onderbroek dragen onder hun kilt (Martijn had het lef om dat aan een Schot te gaan vragen, en zijt maar zeker dat we het antwoord hebben gekregen! :P). Verder hebben we Edinburgh en toch maar liefst twee musea gezien! Al met al een onvergetelijk weekend!

Twee weekends terug is Jill langs geweest! Dat was ook een heel gezellig weekend vol lekker eten, gezellige pubs, Edinburgh en shoppen! :D Het was superleuk om weer gezellig bij te kletsen, want dat was wel nodig na drie maanden! Verder ben ik vorige week dinsdag naar een optreden van de Editors geweest! Dat was kei goed, vooral omdat het een vrij kleine zaal was en we helemaal vooraan stonden. Een nadeel daarvan was dat de meest enthousiaste fans natuurlijk ook vooraan stonden en een beetje té hard opgingen in de muziek zodat dat we steeds werden geduwd. De enige oplossing was om maar gewoon mee te gaan springen, dus dat hebben we dan ook maar gedaan haha.

Voor de laatste weekjes hoop ik dat mijn examens goed zullen gaan en dat ik daarna dit avontuur fijn kan afsluiten in Dublin. :D

Groetjes!!!

  • 08 December 2013 - 09:27

    Julie:

    Geniet nog even van de laatste weekjes! Succes met je examens en alvast veel plezier in Dublin. En dan zien we elkaar weer in Nederland :) Liefs

  • 08 December 2013 - 12:40

    Inez:

    Lieve Line,

    Heel veel succes met je examens! Ik duim voor jou! We zullen allemaal heel blij zijn dat je terug bent want we missen je heel erg :) Maandag is ons kerstfeestje en het zal toch niet hetzelfde zijn zonder onze Line. Hopelijk kunnen we skypen!

    Dikke zoen en tot snel.

    Xxx Inez

  • 08 December 2013 - 12:58

    Line Jehoul :

    Ooh kei lief meiden! Jaa, ik kijk er ook heel erg naar uit om jullie allemaal weer te zien!! Enjaaa, maandag skypen! :D

  • 09 December 2013 - 09:44

    Annemarie:

    Linee!!

    Heel veel succes met je exames!! Ik weet zeker dat dat goed gaat komen. Verder: Geniet nog van de laatste twee weekjes en have fun in Dublin (SUPERVET!)!! En als je dan terug bent dan moeten we weer afspreken want dan wil ik echt alles horen!:D

    Dikke kus Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Line

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 3894

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Perú: Vrijwilligerswerk als psycholoog

08 September 2013 - 21 December 2013

Glasgow, Schotland

Landen bezocht: